måndag 4 november 2013

Godkänt seminarie och halt häst

Seminariet idag gick bra :) När man kommer in på ett seminarie så får man ett ämne som man ska diskutera i grupp. Idag så fick jag prevention av immobilitet, ungefär förebygga orörlighet. Det var faktiskt det som jag inte hade läst på så mycket om, men det gick bra ändå :) Man lär sig väldigt mycket på att ha seminarie, man reflekterar och bollar kunskap mellan varandra.
Bara tentan kvar på torsdag, sedan är förhoppningsvis den första kursen i utbildningen över :D

Så till dagens tråkiga nyhet; Neptun var halt när tjejen som skulle rida honom idag började trava. Förhoppningsvis så är det "bara" ett sömstick, hovslagaren var hos honom i förmiddags. Hoppas att det är något så enkelt! Jag åkte förbi stallet efter skolan och då haltade han när jag tog ut honom i stallgången och var även varm i ena frambenet. Blir så ledsen om det är något värre med min prins! :( Skulle vara så typiskt om det var något med honom nu när jag kan rida igen.
Min älsklingspojk! <3 td="">

Inga kommentarer: