söndag 24 februari 2013

Tävlat Kungsbacka 95 cm

Var riktigt nervös innan jag startade idag! Blir väl så ibland.
Men det gick rätt bra faktiskt, blev 0 + 5 fel, alltså ett stopp i omhoppningen. Det kom då jag lutade mig lite framåt i svängen samtidigt som det blev vingligt och istället för att smacka på framåt så bromsar jag dum som jag är. Jaja, någon gång så ska man väl lära sig av sina misstag??
Men Neptun var SUPERFIN! Jag tror inte att han var i en enda bom och han var jättepigg och tyckte att det var sååå kul att få tävla! :D
Synd att piloten inte kunde hängt med på en bra omhoppning bara, gaaah! Rätt sur på mig själv blir jag fast jag är väldigt nöjd såklart.

Jag hade glömt ta på mig sporrarna och ungefär när det var tre-fyra starter kvar till oss så kom jag på det och bad mamma hämta, hon skyndade sig men hittade dom inte, och det var tur för så pigg som han var så hade dom inte behövts överhuvudtaget! ;)

Inga kommentarer: