tisdag 5 februari 2013

Te

Jag har bestämt mig för att tvinga mig själv att börja dricka te. Just nu så dricker jag Oboy när jag ska dricka nåt "mysigt"/till frukost. Jag dricker inte kaffe och kommer förmodligen aldrig att lära mig heller. Så det får bli te och jag har aldrig tyckt om det. Men jag var på Ica Kvantum tidigare ikväll för att köpa mjölk att ha till just Oboyen :P
Men så kom jag att tänka på att jag kanske skulle ge te en chans ändå... Om man tvingad i sig ett par koppar så kommer det förhoppningsvis funka. Alla andra människor kan ju dricka te/kaffe, varför skulle inte jag kunna göra det?
Så jag köpte två sorter och hoppas att det blir bra. Drack en kopp tidigare och fick slänga en skvätt socker i, det borde jag inte göra men den sockermängden är ju inget mot vad det är i Oboy!
Min mugg :) Sara betyder härskarinna på hebreiska, så ni vet ;)
Jag ska köpa en riktig temugg tror jag...
Dessa tesorterna köpte jag. Ett svart te med passionsfrukt, mango, grädde och karamell i, och så ett grönt te med citrus och bergamot.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag har den röda och fyyy satan va god den är <3