torsdag 31 oktober 2013

Torsdag

Så fick jag då lägenheten igår och jag älskar den redan! Lägenheter byggda på 60-talet är rejäla och med en massa förvaringsutrymmen! Finns så många skåp och luckor i köket att jag inte kommer kunna fylla upp allt ;P
Till helgen så ska den målas, och sen är det klart att flytta in :) Men jag har som sagt tenta om en vecka så det blir till att lägga all fokus på den nu. Flytten blir av nästa helg igen. Men har man väntat på egen lägenhet i 3,5 år så kan man vänta en vecka till! :D

Nu ska jag snart sova. Ska till sjukgymnasten imorgon och ska även jobba ett par timmar, det blir kul! :)
Har också planerat att rida imorgon kväll... ;) Det är något som jag inte visste om jag skulle kunna göra två månader, ett halvår eller ett år efter operationen. Hoppas att det känns bra, för isåfall så har det tagit 3 veckor sen jag red senast ;)

Inga kommentarer: