fredag 8 november 2013

Fredag

Vad trött jag var igår kväll!
Kl 9-12 igår så gjorde jag tenta och efter det bestod dagen av flytt. Mixen av tentastress och flyttstress blev en kombination som gjorde att jag somnade som en stock när jag släkte lampan igår kväll, trots att jag låg på en madrass på golvet då sängen också flyttades igår. Så kroppen är öm men jag känner mig utvilad!
De tre kommande dagarna så kommer jag inte öppna en enda lärobok. Skönt att kunna "relaxa" med flytt innan nästa kurs som enligt schemat blir tuff. 

Nu ska jag åka bort till min prins och fixa med honom. Han har gått med på lektion både onsdag och torsdag då han inte uppvisade någon mer hälta :) 
Sen så blir det fix i lägenheten och en hel del shopping :D
Min going! Otroligt ful klippning den här gången men det är bra nät han går lektion så de slipper krångla med att ta på honom ländtäcke och så.

Inga kommentarer: